LALALA



Helgen har varit ganska så trevlig den här veckan måste jag säga. Igår var jag i Kista och inhandlade några fina saker såsom en vit tröja, en rosa kjol och en ring. På kvällen gick vi till Anna och Andreas för att fira Andreas födelsedag, nu är han officiellt fjortis.^^ Vi kollade på Blades of glory och käkade en masa godis, rolig film ju. Idag träffade jag Rebecca igen, vi hade mysigt. Jag säger bara att vi är bäst på snake på blip.se! Vi hade mycket att prata om, så det var jättekul. Sen satte jag mig en stund och jobbade på musikarbetet och nu ska jag lägga mig tidigt och försöka plugga in några spanska-glosor i hjärnan.

Kommentarer
Postat av: sanna

GAAH, jag har fått virus av dig på msn becca >_<'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback