Don't you close the book






Lite gammaldags känsla på bilderna blev det idag. Helgen har varit mycket trevlig, jag umgicks med Julia. Vi kollade på melodifestivalen och båda våra favoriter gick vidare! Dock var pausunderhållningen verkligen inte lika bra som förra året (Björn Gustafsson!) och de hade infört några nya konstiga regler. Men det gjorde inte så mycket, vi hade kul ändå och käkade en massa godis och pringles. Idag blev det en del plugg, men nu känner jag mig väldigt duktig och ska strax lägga mig i sängen med en bra bok. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, tack detsamma! :) <3

Postat av: Frida

altså du är så jätteduktig på att fotografera :):)

2009-02-15 @ 17:29:50
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback