Won't let you go

Steppen med Michael Sandwick (Sandwich!) var väldigt kul, gillar hans låtval skarpt! Dock lite lägre tempo än vad vi (Läs: Danscompagniet elit) är vana vid, hoho. Men imorgon ska vi köra gärnet. Steppa hela helgen lång, liksom. Och plugga. Jag försöker verkligen att inte tänka på hur himla mycket vi har i skolan just nu, men det finns i hjärnan hela tiden. NO i hundraåttio, spanskaprov på tisdag, engelskan och mattediagnosen som jag ligger efter på eftersom jag var sjuk i en dag. Dessutom finns världens bästa låt bara med en massa skrik i bakgrunden, alltså inte inspelad. Jonas Brothers har bara spelat den typ en gång, den finns inte med på någon skiva heller. Jag vill ha den. Won't let you go. Kan inte alla galna tjejer i bakgrunden bara vara tysta så man hör fina Nick? ^^ Depp. Nej, nu måste jag läsa lite i "Flyga drake" och sen släcka lampan. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback