Söndagsbarn

Idagen spenderades tillsammans med Julia. Vi var väldigt duktiga, övade spanska så nu kan vi i princip hela läxan. Får man hoppas. Sen tittade vi på ett gammalt So you think you can dance- avsnitt och efter det gick vi ut och fotade lite. Det blev det ingen jogging idag, vi kände oss inte riktigt på hugget för det. Dessutom joggade vi ju på gympan i fredags...
Men några fina bilder blev det i allafall. Så nu har jag lite på lager som säkert kommer ploppa upp här de närmaste dagarna.  


Jag fotar Julia som fotar... mig?


Hm, lite höstlöv. Hösten är visst här nu, antar jag. Lagom kul.


Jag och Julia. Dålig skärpa, jag vet, kan bero på att vi satte fast kameran i ett träd.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men de blev ju faktist fint med den dåliga skärpan, lite suddigt:)

Postat av: Julia

Vilka fina bilder, specillt den första haha :P Det ver trevligt idag, vi ses imorgo. Kram!

2008-09-07 @ 18:35:13
URL: http://jullan1.blogg.se/
Postat av: sanna

den sista bilden blev cool :)

2008-09-07 @ 20:55:19
URL: http://secondsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback