Solsken

Trevligt att jag redan fått två kommentarer som inte var så värst snälla på inlägget under. Men jag antar att man får räkna med det om man gillar Darin. Jag blev iallafall väldigt glad när jag fick veta om det nya albumet. Det kanske märktes. Imorgon är det språkdag i skolan, dans på kvällen och sova-över-kväll med Julia och Elin för att sen på lördagen styra stegen mot JASON MRAZ-KONSERTEN! Skulle tydligen bli ganska varmt på lördag också så det blir mysigt när vi köar. Nu ska jag ställa väckarklockan och sen läsa lite i "Flyga Drake".



Bangkok by night summer of '08.

Kommentarer
Postat av: sanna

gryyym bild!!

Postat av: daniella

åh, jason! hur mkt kosta din biljett :)?

2008-09-26 @ 17:48:14
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen shit vad coolt med Jason Mraz konsert! du får ha det så bra (: !

2008-09-28 @ 00:21:21
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Anna (konfa)

Fin bild! :) <3

2008-09-28 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback