Tonight

Jag klämde just min tumme i en pärm, aj aj. Klantigt eller vad? Iallafall, idag hade vi först spanska... Nej, jag ska faktiskt inte skriva en massa om skolan, hur kul är det att läsa, liksom? Jag ska bara skriva roliga saker här på bloggen, vi får se hur det går. Skivan kom idag, och jag vet att jag tjatar om Jonas Brothers hela tiden, men de är ju så bra! Skivan är hyperbra, precis som den förra! Det skulle verkligen vara så himla kul om de kunde komma till Sverige och spela. Har ju faktiskt hört lite rykten om att de kommer snart, men vågar inte hoppas på något än. Från och med nu har jag, Julia och Elin kommit överens om att:

Man måste kolla in jonasbrothers.com & jonasbrothers.se & ticnet.se varje gång man är inne på datorn för att inte missa något om JB. OM de skulle komma till Sverige snart får man inte missa det!

Kommentarer
Postat av: Frida

man kan aldrig få nog om JB eller sluta prata om dom hahah :D Kolla gärna in min www.jonasbrothersfansweden.webs.com :) Min svenska fansite för dom (:



kram

2008-09-09 @ 22:17:41
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback