Skola

GRATTIS TILL FINA JOSSA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3

Showcase var så kul idag, minst hundra gånger roligare än förra veckan!  Den lyriska jazzen, åh. Imorgon är det skola som gäller, och nej, ni hörde inte fel. Skola på en lördag, jajamensan. Vi har något slags öppet hus för föräldrar som tydligen ska komma och titta när vi jobbar och sliter. Men nästa fredag är vi lediga, ha, ha. Typiskt mig att glömma matteboken i skolan såklart, så nu kan jag inte heller jobba till diagnosen som jag hade tänkt. Åh nej, jag klarade typ ett inlägg utan att skriva om skolan. Nörd? Vi ska nog käka lunch med konfapolarna imorgon också, det kommer bli så mysigt så.

Bilder går det tydligen inte heller att ladda upp just nu. Sorry, någon annan dag får det bli, då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback