Två veckor kvar



Måndag igen, en ny vecka helt enkelt. Darin gånger två på radion i morse (Både på The voice och NRJ) vilket gjorde min dag. <3 Jag hann inte redovisa på So:n, och måste alltså vänta tills torsdag. Jag hade alltså varit pirrig alldeles i onödan idag.. Baletten var väldigt kul idag, alla kunde sina övningar och vi kunde gå framåt. Och det bästa av allt, mina dansskor är hittade! Tack så mycket Elin, känns lite surt bara att jag hann köpa nya innan Elin hittade min gamla. Får använda de nya som "finskor". Nu sitter jag och letar fakta om australiensiska djur, som jag ska jobba om på engelskan, Mycket trevligt att stå framför hela klassen och snacka engelska. Nja, det gillar jag inte. Om två veckor är det höstlov och jag sticker till Spanien, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild!

Postat av: lisa

fint foto

2008-10-17 @ 21:21:26
URL: http://souli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback