The best love letter



Igår gick jag, Agnes och Julia på Patrik 1,5 och den var ju jättebra och söt. Det var mysigt. Julia sov över hos mig, och vi åt en massa godis och Ben&Jerry's, Cookie Dough. Mumsi, kakdegsbitarna alltså. Så himla goda. På teven var det visst Världens Barn galan (Juste, vår mentorsgrupp samlade ihop nte mindre 10.00 kronor till världens barn!) och jag satt och väntade i nästan två timmar tills min Darin kom och uppträdde. Hjälp, vad bra han är, han är bäst! <3 Nu är det So:n som gäller och jag håller på att drunkna i min företagsbudget, men jag är faktiskt snart klar. Bilden förresten, det är finaste Julia.

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, vad ful jag är, man ser varenda finne i pannan!! Aja, det var trevligt dag igår & idag!

Puss på dig, finaste Rebecca!

Postat av: Julia

Svar: Host, not... men tack iaf.

2008-10-12 @ 17:33:23
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: haha... ingen kommentar.

2008-10-12 @ 17:43:05
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Anna (konfa)

Vad söt hon är! Puss! :) <3

2008-10-12 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback