Sail the ocean

Åh. Det här är värsta i-landproblemet jag vet, men jag så är ledsen ändå. I princip alla som känner mig vet ju att jag har varit galen i Darin ända sen Idol-tiden, och det har hållt i sig. Och i helgen, på lördag kommer han till V-by och signerar sin nya singel (Som by the way är bäst, "Breathing your love", som sagt) klockan 14.00! Och var är jag då? Jo, i Spanien. Snälla snälla Darin, kan du inte bara flytta din signering till fredagen? <3 Jaha, då sitter man här helt tårögd och allt. A och S ska i allafall fixa autograf till mig, tack hörni. Tänk att jag skulle missa Darin i V-by, det trodde man inte.

PS. Ni har varit dåliga på att kommentera i helgen faktiskt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vilken otur!!

Postat av: Anonym

Åh, jag tycker så synd om dig! :( Vi ska hälsa Darin JÄTTEMYCKET från dig! <3

2008-10-20 @ 17:59:00
Postat av: Sofia

förra kommentaren var från mig.... ;)

2008-10-20 @ 18:01:28
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: daniella

sv: hehe, åh.. tack sötis. du é fin!

jo, det är extremt jobbigt att ha sin bästavän så långt ifrån. men även om det är flera mil emellan så är vi endast 1 telefonsamtal ifrån. men sen åker jag upp där ganska ofta o så också. halva mitt liv är ju i eskilstuna. så när jag är där brukar vi umgås ganska mkt.



puss du!!

2008-10-20 @ 20:16:14
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback