Play my music



Förlåt för tråkiga naturbilder, jag har inte hunnit ta några nya de senaste dagarna. Jepp, jag har inte så mycket att skriva om idag, faktiskt. Lång dag hade vi idag, slutade fyra. På hemkunskapen bakade vi ett väldigt gott bröd med oliver, timjan och solrosfrön, mumsi, dagens höjdpunkt. Här hemma har jag suttit och pluggat på den himla spanskaläxan som egetligen är för svår för mig. Alldeles för svårt, jag förstår inte vad meningen med den är.. Har iallafalla lyssnat på många bra låtar som gjorde att läxorna blev lite tevligare. Musik alltså, man kan inte leva utan det. Förlåt för tråkigt inlägg. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna (konfa)

Inte tråkigt inlägg alls! Man skriver om det man vill, och jag tkr att det är kul att läsa allt du skriver! :)



Saknar dig! Puss! <3

2008-10-07 @ 22:29:41
Postat av: daniella

natur bilder är ju snygga. på sitt sätt :)



svar: tack du! kram

Postat av: Frida

Håller med Daniella, naturbilder är superfina ju :):)

2008-10-09 @ 15:03:02
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback