Klirr i bössan

Dansen var så kul idag! Vi började med en lyrisk koreografi, jättefin och rolig. Det ser så fint ut när man dansar lyriskt, liksom lätt. Imorgon har vi halv hemstudiedag, vilket betyder bara två lektioner.  Bild som jag gillar mycket, och svenska. Som jag brukar gilla, fast vi har en uppsatsskrivning imorgon. Önska mig lycka till! Sen ska jag och A baka och åka till stan och sälja våra (förhoppningsvis) fina bakverk. För att samla in pengar till världens barn, ni vet. Och stå med bössa och orangea band och säga typ "Skänk lite pengar till världen barn, varenda krona räknas!" 
Ha det bra och om ni ser oss i stora staden, kom ihåg att varenda krona räknas. ^^


Kommentarer
Postat av: daniella

åh, dans!!

Postat av: Ap

Å, så söt header!

2008-10-09 @ 17:47:01
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Frida

vad roligt med lyriskt :)

2008-10-09 @ 19:26:40
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback