Keep dreaming

Jag hade en rolig dröm. Så här: Jag var i en jättejättestor konstig slags buss med ett helt vardagsrum i. I bussen var också Jonas Brothers OCH Darin (Önskedröm!) och mina släktingar från tyskland. Bussen var typ som ett helt hus, fast på hjul liksom. Jag och några småbarn (Som jag tror var mina sysslingar eller nåt liknande, vet faktiskt inte riktigt..) lekte nån lek som jag tror var någon variant av kurragömmakull, och Darin satt vid en dator lite långre bort och jag brydde mig inte ett dugg om honom! Jag bara, typ: "Jaha, där sitter Darin.."  Nick, Joe och Kevin satt i en av sofforna och jag brydde mig inte om dem heller, typ: "Jaha, där sitter Jonas Brothers.."  I allafall, jag skulle springa och gömma mig och sprang förbi soffan där JB satt, och råkade snubbla över Kevins ben! Joe märkte inget, han satt och läste, men Nick tittade jättekonstigt på mig och bara: "What are you doing?!"  och Kevin bara: "Oh, don't worry it's okay." 
Sen tror jag att jag vaknade. Haha, skum dröm, verkligen. Nick var ju väldigt otrevlig, hoppas han inte är så i verkligheten ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

I bussen var också Jonas Brothers OCH Darin (Önskedröm!)



HAHAHA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback