I never thought that I'd catch this lovebug again

Vilken trist dag, säger jag bara. Plugg plugg plugg i princip hela tiden kändes det som. Med musik i örnonen såklart. Alltid. Jag har fastnat på låten Rejected Love med Lars från Idol. Oj, den är fin den och han är så duktig. Engelska, Matte, No och So har jag gjort idag - Jag är nästan klar med "Varför är det fattigt i Afrika-uppsatsen" Tjoho! Filippa och jag kollade på film och käkade B&J's glass minsann, och nu sitter jag här. Vilket liv man har, right? Plugg på helgen, men snart är det lov. bara fem skoldagar kvar nu, sen smäller det!
Imorgon har Jonas Brothers nya video för Lovebug premiär också, wi.


Bilden har egentligen inget med inlägget att göra, men som sagt, han är min kusin-Elias. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söööt ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback