Breathing your love

Jag är så himla glad, helt enkelt. Jag sitter och lyssnar på Darin nya låt som är så galet grymt sjukt bra! Lycka lycka lycka på hög nivå här. Jag och A fick värsta Darin-rycket idag när vi fick reda på att man kunde lyssna på låten före alla andra om man hade Tele2. Japp, Julia och Elin vet ju hur vi blev. Kortfattat, galna. Som på den gamla goda tiden, bara Sofia fattades. <3 Dansen var jättejättekul och jag är så lycklig idag. Antagligen blir det bio imorgon också, Patrik 1,5. Mys.  

Kommentarer
Postat av: Frida

AH, Patrik 1,5 är huur bra som helst :D

HAHAH så sjukt rolig - du måste se den XD

Postat av: elin

hittade en blogg som hade bilder på darin som modell. Du kan ju spana om du vill söto.



http://oliviaxelsson.devote.se/blogs/671454/a-la-darin-.htm#WriteComment



Ses på måndag. puss.

2008-10-11 @ 13:29:21
URL: http://tiquer.devote.se
Postat av: Anonym

jaa!:D Patrik 1,5 är så jääkla rolig!!!hejdå

2008-10-11 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback