Matte matte matte

Jag känner att jag inte riktigt har hängt med i svängarna, inte bloggat så mycket de senaste dagarna liksom. Igår var jag med Filippa i V-by ett litet tag, jag hittade et par finafina skor fast tvyärr hade jag inte råd... Mamma och pappa? ^^ Sen skrev jag min insändare och på kvällen gick vi till Anna & Andreas på middag. Kvällen ägnades åt att kolla på Hey Baberiba - säsong 2, äta kolapaj med hallon, lyssna på Andreas fjortisdunkpoplåtar (blä.) kolla i skolkatalogen och sjunga med i So what. Trevligt värre minsann. Idag ska jag försöka plugga matte, vi har nämligen Geometri VG/MVG-prov imorgon. Önska mig lycka till, det kan behövas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Andreas??

2008-11-09 @ 18:03:26
Postat av: Rebecca

Min kompis ^^

Postat av: andreas

de e bästa musiken ju XD ;D lättplätt:)

2008-11-11 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback