Lycka

Oh my god. Igårkväll, det var bäst! Älskar att bara dansa och hoppa och skrika och titta på Darin som var så himla sjukt bra igår! Jag kommer aldrig glömma den här kvällen. Jag fattar inte, vilken otrolig tur man kan ha ibland!

Hela dagen i skolan var jag jättepirrig och kunde inte tänka på något annat än Darin. Efter sista lektionen - idrott - verkigen slet jag av mig mjukisbyxorna och satte på mig skor och jacka, sen sprang jag till tunnelbanan tillsammans med Agnes och Sofia. Medan vi var på väg åt vi macka och lite godis, sen gick vi av och småsprang till Fryshuset. Det var inte så många i kön som vi trodde, och vi fick ett armband av en vakt som tydligen gällde som en biljett. Vi skulle komma in! Sen stod vi och köade i ca 2 timmar och kl. 18.30 var det insläpp.
Vi sprang in till klubben och gissa vad? Vi hamnade på första raden! Lyckorus. Innan konserten började var det några från the voice streetdance team som dansade, sjukt bra. Sen kom några som rappade, och till slut kom DARIN! Han sjöng Strobelight, See U At The Club, Karma, Breathing Your Love, Step Up, Runaway. Herregud, vi stod så nära och han stod på "vår" sida av scenen jätteofta. Jag säger bara: En halvmeter mellan våra händer, jag sträckte ut så mycket jag kunde. Ögonkontakt! Det var helt fantastiskt.
Efter konserten ställde vi oss utanför en dörr där vi trodde att Darin skulle komma ut tillsammans med några andra fans som var jättesnälla. Efter ett tag som han ut: vilken chock vi alla fick! Han gick till sin taxi, jättesnabbt, och sen vinkade han till oss från bilen och vi vinkade tillbaka. Så söt!
Sen märkte jag att jag hade tappat min mobil i all Darin-hets, men jag hittade den snabbt - jag tror att Darin taxi hade kört över den! Men det gjorde inget alls, för den var gammal och ful. Det är inte alla som har fått sin mobil överkörd av Darins taxi - om det nu var så. ^^

I allafall, det var världens bästa kväll.

2008-11-28 - DARIN från Klubben / Fryshuset
rockfoto.nu


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

haha "det är inte alla som fått sin BIL överkörd av darins taxi"!! haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback