I can't get no satisfaction

Jag har ont i halsen idag, inte så värst kul. Skulle ha gjort engelskapresentationen idag också, men nejnej. Jag hann visst inte, så jag var nervös helt i onödan minsann. Jag får redovisa imorgon i stället (= en till nervös dag...) + ett musikprov.

På lunchen.
Agnes: Vad var det jag sa?! Mitt luktsinne är jättebra, jag kände att det var potatisbullar idag!
Jag: Ehm, Agnes... Det är inte potatisbullar, det är fiskpanetter...
Agnes: . . .



 
En dag kvar till fredag...


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, hurru:) Vad snäll du är. Åh, ha så roligt på fredag!:D<3

Postat av: Agnes {enoimreh}

haha man har väl inte så bra luktsinne ;)

2008-11-27 @ 15:27:30
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback