Hej Rebecca

Agnes och Sofia, ni är världens bästa. Tack för att ni tänkte på mig när ni var på signeringen. Jag har världens bästa vänner, det är verkligen sant. Åh, tänk att de har frågat självaste Darin om han kunde snacka in i kameran till mig, Rebecca. Det finns liksom sparat för all framtid när han hälsar till mig, rakt in i kameran till mig! Wow, jag har inte sett det än, can't wait to see it! Hoppas hoppas hoppas jag får se det ikväll hos Sofia. Åh, jag vill typ begravas med det klippet. <3 Nästa gång måste vi vara alla tre. A, S, R. Daringänget.

UPDATE:
"Tja Rebecca, jag hörde att du inte kunde komma idag, men här är din singel som jag har signerat åt dig *håller upp den*" Och sen, leende. Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Frida

svar; haha vad roligt att höra, tack så mycket :)

Postat av: Sofia

Hihi, vad bra att du tyckte om det :) Allt för dig såklart <3 Och nästa gång ska vi äga gärnet! DARIN <33

2008-11-02 @ 22:32:14
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback