Give it give it give it, come on

Förlåt att jag inte har varit så rolig här på bloggen, vet inte riktigt vad det beror på. Ingen vidare lust tror jag, inga nya bilder har jag heller. Dagen idag kan sammanfattas med Nationalmuseet, klipp och klister, dans, piano. Trevlig värre. A klippte lugg, blev jättefint! (Och nej, du liknar inte Hannah Montana! ^^) Imorgon (En vecka kvar till konserten-som-vi-kanske-kommer-in-på) blir det dramaövningar i skolan Kat DeLuna-dansen igen, längtar. Sen: Helg.


Kommentarer
Postat av: daniella

sv: hehe, han är faktis lite småcool!

Postat av: jossan

Vilkn fin blogg du har!

Kika gärna in hos mig, jag har frågestund på bloggen för tillfället! Ställ gärna en fråga!

Kram

2008-11-22 @ 09:02:02
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback