!!!!!!

Hejhejhej. Det var chill idag i skolan, på förmiddagen kollade vi på en film, Flyga Drake. Den var fin och hemsk och sorglig, men bra. Sen fick vi skynda oss och äta på ca en halvtimme, för efter lunchen åkte vi och tittade på en teater som låg långt åt skogen. Bara skoja, men det låg väl vid Slussen nånstans. Mitt lokalsinne, alla som känner mig vet väl hur det står till mig det... Teatern var väl helt okej. efter skolan stack och och Julia hem till henne och åt mellos och tittade på Step up (Hey, vi har ju faktiskt inga läxor!) och hade det mysigt, och sen var det dansen såklart. Okej, nu kan jag inte skriva mer för jag är galen och har just fått reda på en smaskig nyhet vad gäller Darin. Yeey!


.


Spain '08

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jag har inte sett den (ännu..), haha, kul att du såg den samma dag som jag hade bild därifrån x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback