20:49

Yes, tack för att ni röstade på Jonas. Dom borde vinna, det är de värda. Baletten var kul idag, men jag fick ont i fötterna av tåspetsskorna som vanligt. Det får man väl tåla antar jag, det finns faktiskt mycket värre saker så jag ska inte klaga. I Övrigt har vi halv hemstudiedag imorgon och det betyder att vi börjar 12.45. Nice. det ska pluggas här hemma, spanska och matte.
Oh juste. Jag har beställt step up 2 step up 2 step up 2 från cdon.com! Yeey, jag kommer nörda vid den filmen hela tiden, lära in mig repliker och sånt ni vet. Med Julia såklart, Step Up-galningarna. <3



Spanien. utsikten från farmors andra balkong. <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Aaah STEP UP!! längtar tills du får den hii ^^

Guu vilken härlig bild och utsikt, hälp vilken utsik! Hel underbar, ta mig dit, snääälla?

Postat av: elinår

majgosch fett fiint!!

vet inte om du ser det här i rimlig tid, men jag fick ditt sms, men comviq kompis har gått ut så jag kan inte svara.. men jag är inne på msn om du ville nåt:)

<3

2008-11-04 @ 09:45:58
Postat av: Elin

jaaa, jag tror du har smittat av dig på mig!!;)haha, sjuka drömmare nummer 1 asså!:P JB-hjärnor!<3 Puss och kram (läs: kran;D, haha)

2008-11-05 @ 16:09:35
URL: http://theelliediary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback