One day

Tre skoldagar kvar till helgen...
Idag var en vanlig dag i skolan. Först hade vi booktalk på Holes, det gick sådär eftersom det gick så snabbt! Jag hann inte säga så mycket. Sen var det svenska, alla fick berätta lite om sin prao och det var ju ganska skoj att höra vad de andra hade haft för sig. Matte hade vi sen. Matte är ganska svårt tycker jag faktiskt, speciellt nu när vi håller på med två kapitel samtidigt. Sen var det lunch och efter hade vi visst NO. Fast ingen lärare kom, så efter en kvart gick vi in själva och jobbade. Fast jag, Agnes och Julia roade oss med att sjunga låtar baklänges istället. Det var skoj! När skolan var slut gick jag och Sofia hem till Agnes och pluggade. Utomhus. <3 Det var lite kallt, men det gjorde inte så mycket. Vi bakade en sockerkaka också, med hallon i. Och gjorde smoothie med samma smak. Gott var det! Vi käkade upp den och efter en stund gick jag hem. Och nu sitter jag här. Jag måste fråga pappa om ett svårt mattetal som jag inte fattar... (Julia, vi hade visst fel på fråga 13...)
Imorgon är det dansen som gäller. Jag måste verkligen lära mig jazz&show-dansen ordentligt nu, annars kommer det inte bli så bra. På med illrosa leggings och ett ihoptejpat paraply.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback