Den tolfte maj tvåtusenåtta

GRATTIS TILL ANNA SOM FYLLER 12 ÅR IDAG, HOPPAS DU FÅR EN TOPPENDAG! <3

Sorry för lite dålig uppdatering i helgen, men ni kanske fattar varför? VÄDRET! Det har verkligen varit sjukt varmt och härligt. Nu har vi elevens val i skolan, ganska så kul. Vi åkte till Stockholm City (Ni vet, tidningen man kan få gratis på tunnelbanan) och lyssnade på en gubbe som pratade. En stor bild på Björn Gustafsson täckte en vägg också minsann. ;) Och en på Carola. Det var inte det roligate jag gjort, kan jag säga...
Snart sticker jag till dansen som vanligt. Balett, sista gången var det visst idag. Lite sorgligt är det allt, men danuppvisningen närmar sig så himla mycket nu, OCH DET KOMMER BLI SÅ KUL! <3
Och jag fyller år om 10 dagar. ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

tack becca, loye you

2008-05-14 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback