Vällingbys nya modehus

God kväll ;)
Både idag och igår var jag i Vällingbys nya modehus, k:fem. (Jag fattar inte varför det heter så..) Igår var jag där med Jossa och Sofia och kollade lite. Det var verkligen jättefint där, det kändes liksom lyxigt och det fanns massa affärer. De flesta visste jag inte vailka det var, men fina grejer var det. Det bästa var att det fanns en jätte-gina tricot med massa fina kläder. Jag köpte ett mörkblått linne med små ankare på.
Idag var jag med Julia där igen. Hon hade inte varit där, så jag åkte med henne eftersom jag är så snäll, haha. Jag köpte ingenting utom ett par nya skosnören till mina converse... 
Ikväll ska jag kolla på Eva&Adam med syster <3 Det blir mysigt. Missa inte det, det äger! (Klockan 19.00 på ettan)
Juste, jag har läst ut Gossip girl 5 nu, superbra som alla andra Gossipböcker ;)



k:fem

puss.
 


Kommentarer
Postat av: METROBLOGGEN!

hejsan , snälla om du vill rädda vår jord,för att li kallare/varmare...kolla..in "vaanilj4.blogg.se" där hittar du en massa bra tips! hoppas du kikar in ;)

2008-04-02 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback