Två dagar med Julia

Heej!
Jag kom hen från dansen för ett tag sen, det är lite knäppt att haälften av danslektionerna är på lovet och resten inte. Men det var kul idag, vi var inte så många och då hann man ju mer ;)
Jag sov ju över hos Julia inatt. Det var kul och mysigt som alltid. Vi lockade varandras hår med Julia locktång (Som var jättebra!) och vi blev jättesnygga!

         

Julias lockar syns inte så mycket efersom hon hade upsatt, men de var fina ska ni veta!
Vi hyrde två filmer, Hairspray och Aquamarine. Sen gick vi till ICA och köpte massa gott till kvällen. Klockan 20.00 satte vi oss framför teven och kollade på So you think you can dance. Åh. Julia Hade spelat in avsnittet från i måndags också, så vi kollade på båda. Alltså, det var helt sjukt, vissa var så himla bra. Jag skulle så gärna vilja vara så bra... Jag måste ha kanal 5. Nu. Fast min tjatkampanj funkar inte på mamma och pappa. Nån som har några tips? ;)
Sen kollade vi på filmerna. Hairspray var bra, alla hade så fina och gulliga kläder! Den var bättre än jag trodde eftersom många hade sagt att den var ganska dålig. Aquamarine var jättedålig. Se den inte. Den var bara trist och töntig, jag rekommenderar den inte.

Imorgon blir det Footloose med mamma, Filippa, Anna opch Carina. Det ska bli mysigt, jag tror att vi ska äta på restaurang innan, mysigt. <3

Puss och kram,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback