Sista Sportlovsdagen

Heej!
Det var jättekul att sova över med tjejerna, men jag orkar inte berätta allt... Kanske någon annan dag. Annars kan ni ju alltid kika in på min käre vän
Julias blogg, hihi.
Vi hyrde iallafall tv åfilmer, Dreamgirls och Stomp the yard. Dreamgirls hade jag ju redan sett en gång, men den är så bra, den var värd att se en gång till ;) Stomp the yard var verkligen jättebra! En dansfilm (Såklart) var det, de var så otroligt bra på att dansa, jättecoolt, jag rekommenderar den verkligen!
På kvällen kollade jag på Mello med mamma och pappa. Man fattade ju nästan vilka som skulle gå till final... Men Björn Gustavsson, haha. Han är SÅ kul <3
Idag ska jag bara vara hemma tror jag och vila upp mig till skolan imorgon, suck. Jag är fortfarande förkyld, men nu har jag fått lite ont i halsen igen, och även hosta!

Hoppas ni alla har fast ett trevligt Sportlov!


      

Kram,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback