Rebeccas onsdag

Hejsan allihopa! Hur har ni vaft det idag då? Själv har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade först lagtid, sen Spanska. Det var jättetråkigt utan Julia, min Spanskavän, som stod i skolcaféét just idag. Jag fick sitta ensan hela Spanskalektionen och svara på massa frågor om Shakira... Sen hade vi Engelska, Nina snackade hela lektionen om det nya arbetsområdet, yrken och framtid. Helt okej, bara att vi ska skriva CV och Personligt brev som vi nyss gjorde - fast på svenska. Sen var det lunch, inte så gott. Efter det hade vi NO (Jag, Agnes och Sofia jobbade på riktigt bra!) och matte. (Vi jobbade riktigt bra då med!) Sista lektionen var Svenska. Då hade vi ingen lärare, men det gick bra ändå...
Julia och jag åkte in till Hötorget en snabbis, hon skulle fixa lite lappar till sin prao på en surfaffär. Sen stack vi till Dansen <3 Placeringen var ganska kul faktiskt, vi fick göra massa snurrövningar, det var skoj. Men åh, på Jazz&Showen är det så himla kul! Vi håller på med käpparna som vi ska dansa med, det är jättekul, men svårt.. Förlåt om jag råkade slå till några med min käpp, hihi.
Imorgon har vi hemstudiedag, det ska faktiskt bli sknöt, även om man får jobba hemma. Vi ska träffas hos Agnes och jobba.
Jag ska jobba med:

- Svenska, bokrapport
- Slöjd, "terminssammanfattning" + blad om syteknik
- So, häfte om brott och straff
 

Nu ska jag skriva lite på min bokrapport om "Pirater!" Varning, bli inte lurade av att denna bok ser rolig och fin ut. Den är ganska kul i början men man tröttnar, jag lovar.

Ha det så bra,                                                  
Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback