Home Sweet Home

Heeej! Japp, nu är jag hemma igen! Idre var verkligen jättekul och härligt, men så himlans kallt. Jag frös om händerna och tårna varje dag, men att åka skidor var lika kul som alltid. Jag åkte utför varje dag, men också längdskidor två halva dagar. På påskaftons kvällen var det påskmiddag med hela Anna och Andreas släkt. Det var kul, jag åt massa god påskmat. Sen gick jag, Anna, Andreas, Filippa och Anders (Deras kusin) till en spelhall och spelade massa spel. Fast jag spelade inte, kollade mest på ;)
Igår åkte vi först lite skidor på förmiddagen och sen åkte vi hem. Satt i bilen i väldigt många timmar, men man hade ju godis, mobilen och musik så det gick bra, haha. 
Idag ska jag nog bara ta det lugnt tror jag. Det är så skönt att typ hela påsklovet är kvar, det har ju nästan inte börjat än!

     

Ha en bra dag,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback