En trevlig dag på påsklovet

Hejsan!
Ganska härligt väder idag, eller hur? Soligt och snön är nästan borta, trevligt. Jag har faktiskt inte varit ute någonting idag än, eftersom jag har hjälpt mamma och pappa att rama in massa papper med texten:
Bäste gäst
Vid rökning på rummet debiteras en avgift
Dear guest
Smoking in thr room will be penalized
De ska finnas i varje rum på Time, så jag hjälper till lite. Och jag får lön! ;)

Ikväll blir det Footloose! Det ska bli jättekul, det är alltid roligt med musikaler såklart!
Idag öppnar ju "nya" Vällingby också, kul med massa nya affärer. Äntligen Gina Tricot och Bik bok, jag kommer lugnt åka dit oftare nu när alla affärer finns där. Tror att jag ska kika in där under öppninghelgen, kanske lördag?

Dagens outfit: Röda mjukisbyxor, vitt linne, röd munktröja (Fast ska byta om sen ikväll) ;)
Dagens låt: 4 minutes to save the world, Madonna och Justin Timberlake
Dagens dusch: Snart
Dagens frisyr: Knut
Dagens smink: Inte än
Dagens händelse: Footloose!
Dagens planer: Göra mig vacker ;) gå på restaurang, musikal
Dagens vill ha: Locktång
Dagens saknad: Mormor
Dagens drog: Fortfarande inte...
Dagens tråkigaste: Det ligger lite snö på marken
Dagens roligaste: Musikal
Dagens finaste: The worrying kind, Maia Hirasawa
Dagens måste: Påminna mamma om att köpa tyg till min showcaseballerinakjol
Dagens dricka: Apelsinjuice
Dagens köp: Noll
Dagens mat: Tacos till lunch
Dagens sjuka: Inget, är helt frisk!
Dagens kärlek: Familjen <3
Dagens mående: Super

  
På väg hem från Idre. Ja, det gick renar på gatan ;)

R


Kommentarer
Postat av: en tjej

haha,såg du renar ;)naaajs (A) *kram*

2008-03-29 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback