Blandat

Jag känner att jag har övergivit bloggen. Men ingen fara, jag ska inte sluta skriva, det är ju bara vädret som gör att man inte vill sitta inne vid datorn. Eller hur? Detta är alltså anledningen till att det har varit rätt lugnt här på sista tiden. Och det kommer kanske vara det ett tag till, eller inte, vem vet...
Det har hänt en massa skoj, men jag orkar inte berätta det här på bloggen just nu. Kanske någon annan dag.
Det är ju Sommarlov på onsdag, jag längtar så himla mycket! Inte för att den här veckan kommer bli så jobbig, det blir nog mest till att vara ute och leka lekar. Och sånt. Men man vill ju ändå ha sommarlov.
Jag, Agnes och Julia var i kyrkan idag, till konfirmationen. Vi har varit 9 av 10 gånger nu, bra jobbat! På lördag bär det av på Konfirmationsläger också. Det blir super ;)
Och nu, mina vänner, ska jag käka jordgubbar i solen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

låter mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback