Favoriter

Hej alla!

Idag fräffade jag Julia igen efter hur länge? Jo, en hel månad. Väldigt länge, tycker jag. Vi stack till Ängbybadet tillsammans med världens bästa Jossa också, supermysigt. Vi badade massor och jag hoppade till och med från bryggan, tre gånger faktiskt. Är jag inte modig? Jag tycker nog att det är lite läskigt att hoppa från bryggor, tror jag. Men vi hade det jätteskönt och varmt var det också.
Sen gick jag hem och duschade, nu sitter jag här med en blommig klänning från Taiwan och en fläta i håret. ikväll blir det nog favoritfilmen med Anna och Filippa. Step Up. Vaniljglass och hallon ska vi nog käka snart också, mums.
Pappa är i Kanada nu, eller i alla fall på väg dit. Min syssling som bor där ska gifta sig! Mamma, jag och Filippa kunde inte följa med, eftersom vi åker till Tjeckien innan pappa kommer hem. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback