V-by

Idag hade vi tre lektioner, som vanligt på tisdagar.
Efter skolan åkte jag, Agnes och Sofia till V-by. Jag och Agnes skulle fixa med våran praoplats på Bokhandeln där, men de sa att vi skulle komma tillbaka på torsdag. Sen kom Jossa och Julia som slutade lite senare. Vi gick runt lite där, man sen fick Agnes gå iväg, vi skulle ju köpa present till henne (Hon fyller år imorgon!) - Åh, Colbie Callait på radion, jag älskar den låten, Bubbly eller vad den heter. Superbra!. - I allafall, sen köpte vi presenter till henne, men säger inte vad det är, ifall hon läser det! Det får hon se på fredag, när han ska ha sitt party. Det ska bli jätteskojigt! ;)
Imorgon börjar dansen igen! Jazz&Show blir det imorgon, jag har verkligen saknat dansen, det känns som om det var flera månader sen... Då får vi ju träffa Elin, Sanna och alla andra efter julledigheten. Längtar.
Men det finns ett litet problem. Julia och jag går inte i samma grupp just nu, hur ska vi lösa detta om vi ska åka tillsammans? Antingen så får hon vänta i skolan (Stackars!) eller så får hon gå hem till sig... eller hem till mig, haha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback