Nyår '07

Första inlägget 2008! Det är lite kul med ett nytt år tycker jag, nu är det ju januari igen - och det snöar! Igår hade jag trevligt hos Michaela och co. Vi var ganska många barn:
- Rebecca, 14 år
- Michaela, 13 år
- Andreas, 12 år
- Anna, 11 år
- Isaak, 11år
- Filippa, 10 år
- Oliver, 10 år
- Grace, 9 år
- Gustav, 7 år
Men det var ganska kul, vi fick god mat och banana split till efterrrätt ;) Innan 12-slaget gick vi ut och smällde lite mini-smällare (jag smällde inga, det är ju fett läskigt!) och gick en promenad, haha. När klockan blev 12 gick alla ut i deras trädgård och skålade och kollade på fyrverkerierna. Det är så himla fint, jag älskar när hela himlen blir glittrig och fin! När vi skulle hem vid ca 2-tiden kunde vi inte få tag på någon taxi, och vi kunde inte precis gå hem, det tar en halvtimme med bil. Så alla håll på och ringde runt till massa taxi och tillsist fick vi en bil. Men då var det sent, jag somnade vid ungefär 4.

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback