Kyrkan och Vällingby

Hej alla!
Som ni kanske ser har min blogg fått en liten ny layout, detta är då Julias förtänst, TACK SÅ MYCKET!
Alla andra verkar vara jättebra på html och photoshop och sånt.. Inte jag.
Idag gick jag, Jossa och Agnes till kyrkan - Man måste ju gå tio gånger eftersom vi ska konfirmera oss i sommar, lika bra att börja. Det var... intressant. Inte så jätte, men vad gör man inte?
Sen åkte vi till V-by eftersom Jossa skulle köpa nåt till Elinor. Vi åt på McD som vanligt, det var gott ;) Vi kollade lite i olika affärer, men jag köpte inget. man måste ju spara till laptopen. Sen gick vi hem till Agnes och kollade på hennes sötasöta katt, Soja. hon var verkligen jättesöt, jag vill också ha! Vi spelade lite Cluedo (det är faktiskt jättekul!) och chillade lite, haha.
Sista dagen på lovet imorgon. Suck. På tisdag börjar allt det jobbiga igen... Men man ska ju vara glad att man kom i en bra grupp! Jag kom tillsammans med Sofia, Agnes ochh Elinor. Varje gång vi byter är man alltid jätterädd att man ska komma ensam eller nåt, det är jobbigt.
Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt tror jag , jag har inget planerat för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback