En liten lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? Åh nej, mitt hår har blivit så här igen
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Jag har inga PÅ mig, men i min plånbok har jag ungefär 400, tror jag
3. Viket ord rimmar på test? Fest.
4. Vad är det bästa du vet? Mycket. Familj, vänner, dans. <3
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Jossa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Just nu är det Be what you wanna be med Darin
7. Vad har du på dig på din överkropp just nu? Ett vitt linne och en röd kofta
8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Har har inga skor på mig just nu
10. Vem var den senaste du pratade i telefon med? Julia
11. Vad gjorde du vid midnatt? Sov.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Hej allihopa! Nu har ni fått en inbjudan till min fest på mailen :) Så gå in och kolla den! Puss och kram <3
13. Om du fick välja en plats att vara på just nu, vart skulle det vara? På gröna lund, nej jag vet inte...
14. Vilket uttryck andvänder du mest? Den var klurig...
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Pappa tror jag
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Nån filt som vi har här hemma
17. Hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Noll
18. Vad var det senaste någon skrev till dig på msn? (L)
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? Svårt, men jag gillar att vara 14
20. Vem är din värsta fiende? Har inga fiender :)
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En bild från Thailand
22. Vad var det senaste du sa till någon? " Jag går ner, det var inge kul att sitta här med dig, du var inte specis så social."
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? En miljon dollar.
24. Gillar du någon särskild lite extra just nu? Några särskilda <3
25. Senaste låten du lyssnade på? Någon mystisk låt på P3


Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från Kyss Johanna. Vinnaren väljer själv ut ett smycke ur kollektionen, till ett värde av Max 500:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback