Återföreningen '07

Den här helgen hade vi återföreningen, eftersom jag inte kunde följa med till Svartlöga i somras.
Vi gick till Ica vid Julia och köpte godis, chips och lite läsk. Sen gick vi vidare till pizzerian och åt middag. Vi tog tre pizzor och delade på, alla var väldigt goda! Efter maten gick vi hem till Agnes och fixade om lite i hennes källare så att alla skulle få plats att sova där. Vi kollade på en film, Raise your voice med Hilary Duff. Den var bra, man lite sorglig...
Efter filmen "pimpade" vi Shortsen, som Agnes brukar säga. Vi sydde fast massa fina saker på dem, och skrev våra namn så att  de skulle bli lite med personliga.  Det tog lite tid att sy fast en knapp som var lite udda, men det gick bra tillslut. Vi läste lite i v-böckerna också, för att få tillbaka lite sommarminnen <3
Sen kollade vi på en till film, 50 first dates. Den var jättekul, tjejen trodde att det fortfarande var samma dag fast det hade gått ett år, haha ;) Har någon annan sett den?
Efter filmen var alla ganska trötta, men vi pratade en stund och sen somnade vi.
Idag spelade vi Cluedo och sen skulle Jossa och Sofia gå hem. Jag, Agnes och Julia åkte till stan en stund, men ingen köpte nåt.
Nu är jag jättetrött. Imorgon måste jag göra svenska. Typiskt.


             
Raise your voice            50 first dates


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback