3 januari

Hejsan hejsan!
Det snöar idag, för er som ville veta ;) Igår var jag med jossa och Sofia, det var mysigt. Vi spelade lite monopol, men det tar ju så himla lång tid så vi spelade uinte klart. Men Jossa vann för hon hade mest pengar. Vi kollade på Sofias julklappar, hennes nya mobil var verkligen jättefin! Och hennes lilla scrapbook-set var ju coolt, sånna där bokstäver vill jag också ha, haha. Till lunch lagade vi amerikanska pannkakor. De blev väldigt goda, fast en av mina blev lite slemmig inuti, men det gjorde inget, Jossa! ;) Det var gott. På eftermiddagen kollade vi på Love Actuallly och gjorde te. Jag har bara sett den en gång innan, men det  var ett tag sen. Dessutom såg jag den med tjeckiskt tal och engelsk text, så det var inte riktigt samma sak. Men jag gillar den filmen, det är bra.

Idag har jag inte gjort något speciellt, snart ska jag äta lite lunch tror jag. Filippa är hos Anna och mami och papi jobbar. Och jag sitter här, helt ensam. ;)

Puss och kram,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback