Tisdag

Jag känner jag mig faktiskt bättre idag! Jag har fortfarande lite ont i halsen, men jag hoppas att det går över på dagen. Igår var det tevemys. Jag kollade på Anna Pihl (Det är faktiskt jättebra, varför kollar ingen på det?) och sen American Idol. Juste, hörde nyss på radion att den svenska idoljuryn (Daniel, Peter och Kishti) inte skulle vara jury nästa säsong i Idol. Det skulle också bli massa förändringar i programmet... Undrar vilka den nya juryn blir....
Jag kanske ska vara med Julia och Jossa en stund idag, men jag tror inte att jag orkar sova över idag, är ju
fortfarande inte helt frisk.




Vårtecken! Såg denna blomma för några dagar sen, våren är på väg!

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Julia

Godmorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback