Sjuk

Hejsan allihopa.
Nu har jag Sportlov, det är fett skönt - men jag är sjuk. Inte så kul. Åh, typiskt att man ska bli det på lovet. Egentligen skulle jag, Julia och Elin sova över, men när jag vaknade imorse kunde jag knappt svälja... Jobbigt. Igår var jag och Filippa hos farmor. Det var mysigt, vi bakade indiska bröd (Puri tror jag att det hette) som blev jättegoda. Men det var fett svårt att göra de. Man skulle fritera dem i olja, och sen när "degen" började bubbla skulle man trycka på bubblorna så att brödet "blåstes upp". Haha, det är lite svårt att förklara, men det blev gott. Sen åkte vi till filminstitutet och kollade på en indisk film. Farmor gillar indiska filmer, men den var bra, så det var roligt.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara kollade lite på film och sånt.

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Julia

Nemen oj, har jag :O förlåt, men det blir ju bara trevligt om vi är lika haha xD hoppas det var lugnt att jag köpte en skinnjacka, dom var ju inte så jätte lika! Ha en trevligt kväll och krya på dig så ses vi! PUSSIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback