Romme '08

Heej! Idag tänkte jag berätta lite om resan till Romme i måndags. Först måste jag bara säga: Hörni tjejer, det var SÅ mysigt, måste göra om <3
Agnes kom till mig kl 06.00 på morgonen, då gick vi till bussanra som stod utanför skolan. Där träffade vi Julia och Sofia som var på superbra humör! Jag och Sofia lämnade hennes skidgrejer medan Agnes och Julia tog platser i bussen. Resan tog ca 3 timmar, och då kollade vi på filmen "American wedding". Den var sådär. När vi kom fram fick vi stå i en jättelång kö (Vi stod typ sist!) för att hyra skidorna. Vi såg några roligt människor, till exempel "Leopardmannen" som hade en leopardpäls och öronmuffar, haha. När vi fått våra grejer var det dags att ge sig ut i backen! Wihi, det var verkligen jättehärligt! Det var jättefint i Romme, jättefint väder ;) Visst var man lite ringrostig, men efter några åk gick det jättebra, det var så kul. Vi åkte sittliften, knappliften, och ankarliften. Jag tror nästan att vi åkte de flesta backarna. Efter ett tag tog vi en paus och åt lunch. Det är alltid extra gott med matsäck, tycker jag, hihi. Efter lunchen åkte vi som galningar hela tiden utan stopp. Vi åkte till och med några svarta backar, fast vi lurade Julia att de var röda! Vi träffade Elinor och Thilde också, och åkte lite med dem. Klockan 4 gick bussen tillbaka. Det var så skönt att sätta på sig sina vanliga skor igen! På vägen hem var alla trötta, men vi var mobilnördar och smsade typ hela tiden, hehe ;)
Det var Så himla kul, älska Romme.




                                



Kommentarer
Postat av: fanny i 6:an

vi vah också i romme :)

2008-02-21 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback