Och här sitter jag vid datorn...

Hej alla, jag kom hem från dansen för ett tag sen. Kul som vanligt, men det är så jobbigt, vi gjorde nämligen massa styrka... Nu har jag stretchat lite, duschat och ätit middag. Det är så skönt i skolan nu, inget jobbigt alls. De flesta letar prao som galningar nu, men jag och mina söta vänner har ju redan klarat av det så vi får bara ta det lugnt och läsa på lektionerna ;)
Vi ska göra en presentation om ett företag, i tre-grupper. Jag, Agnes och Sofia är tillsammans, och vi ringde till Sony BMG, ett skivbolag. De sa ja direkt, så vi ska dit på tisdag kl 13.00 på studiebesök! Det ska faktiskt bli jättekul, jag längtar lite..
Imogron äe det ALLA HJÄRTANS DAG.  Det är mysigt det, jag får väl hitta nåt rött i min garderob eller några hjärt-smycken, hihi.

Ha det bra,
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback