2 dagar till lovet

Hej alla!

Nu sitter jag här i pyjamas och min mysiga morgonrock vid datan. Idag i skolan hade vi företagspresentationerna. Jag, Sofia och Agnes presenaterade Sony BMG som vi var på igår. Det var SÅ COOLT där, massa guld och platinaskivor på väggarna, massor med affischer överallt. Tack så jättemycket snälla Nina för att vi fick komma och kolla hur ni hade det <3
Presentationen gick super fast jag var lite nervös som alltid. Jag fick MVG! Imorgon ska vi få tillbaka matteprovet om Aglebra, åh det gick dåligt på det provet... Vill inte få tillbaka det.
Vi har anställningintervju imorgon också: "Hej jag heter Rebecca och är fjorton år. Jag är väldigt utåtriktad och gillar nya utmaningar. Om ni väljer mig till det här jobbet kommer ni inte att ångra er blablabla" Jag kommer inte tala sanning ;)
Dansen var superkul idag! Vi fick börja med käpparna som vi ska ha på föreställningarna i maj, MAXIM! Det var så kul, fast det gick väldigt fort!
Juste, vi ska ha Conny på steppen imorgon... Det är jobbigt, jag KAN inte hålla mig för skratt när vi har honom som vikarie, han gör så knäppa och roliga saker hela tiden. Jag kan nästan inte kolla på honom och absolut inte på Julia, haha.
OM bara två dagar är det Sportlov, jag längtar...

       
Agnes, Rebecca och Sofia (Bakom kameran) på väg till Sony BMG


Ha det bra,
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback