I never seen an aura with a brighter shine

Jag kan ju säga att signeringen var bäst. Darin var så himla snäll mot oss och signerade Flashback, DVD:n, Break the news. Vi gick fram två gånger och sa att han var bra i fredags. Han bara: Öh... tack! Haha, han verkade ha glömt konserten i fredags! Han frågade om vi hade hunnit lyssna på skivan och vilken låt vi gillade mest. Jag sa Runaway. När han frågade vad jag hette sa jag "Rebecca med två c" och hans skrev på alla saker. ÖGONKONTAKT! Andra gången vi kom fram sa han "juste, juste" när va sa våra namn till honom. Sen skrev han "Till Rebecca kram Darin. U ROCK!" på snyggo-affischen. ÖGONKONTAKT! Sen gick vi ut och skrek och skrattade. Jag har fortfarade bara Darin på min näthinna.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha vad roligt att du fick träffa honom :D

Postat av: elinb.

Haha Julia. Internskämt!

2008-12-07 @ 19:30:44
URL: http://tiquer.devote.se
Postat av: Sofia

Haha, va? Varför får jag inte lägga upp bilden på dig och Darin? :) Den är ju jättefin! Puss <3

2008-12-07 @ 20:16:46
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback