2 0 0 8

Eftersom det är sista dagen på 2008 idag, tänkte jag visa några bilder från det här året i mer eller mindra bra kvalité´. Innan ni läser: KLICK! Enligt mig är det här året låt, lätt. 

image614
Vi åkte skidor i Romma med skolan, det var jättemysigt och vi hade sol hela dagen!


Min födelsedag i Maj, jag fick en massa fina presenter.


Alla picknickar vi hade under våren, fint tycker jag.


Fotograf: Elin. Den dagen var så fin, den förtjänar två bilder.

image1037
Fotograf: Julia Sen var det ju dansuppvisningarna också, en av de bästa sakerna på hela året!


Sen upträdde vi i Kunsträdgården med dansen också, kul det med.


Gröna Lund, hur bra som helst.


Konfirmationslägret. Också en av höjdpunkterna på det här året, vi hade så sjukt kul.


Brommagården, där lägret var. Hjärta.


Sen åkte vi till Taiwan. Varmt, soligt varje dag.


En restaurang på 64:e våningen i Bangkok, med hela staden nedanför.


På Anna och Andreas landställe på Rådmansö, lika mysigt som alltid.


Till Tjeckien åkte vi, som varje år!


Vi träffade Kusin-Elias och Max mer än vanligt, eftersom de har flyttade till Sverige!


Vi åkte till Gåseborg med skolan, så himla kallt men så himla roligt!


Spanien på höstlovet.


Jag, A och S var på Darin-konserten i Fryshuset, och på signeringen i Åhléns city, bäst. <3



Forograf: Julia. Vår Minijulafton blev väldigt lyckad och mysig.


Jag gömmer mig bakom kameran och Agnes bakom Julia, haha.


Julafton!

Och nu är året snart slut. 2008 var ett bra år, tycker jag. Men, 2009 kommer bli ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack, detsamma säger jag :) Gott Nytt År <3

Postat av: Emmasvenssonn

TACKTACK! ^^,) vad gör du annars da?

2009-01-01 @ 12:15:07
URL: http://supersvensson.blogg.se/
Postat av: elin

tack för ett fint år gumman!

Dock visar jag lite väl mycket ben på bild tre..

2009-01-01 @ 19:56:19
URL: http://tiquer.devote.se
Postat av: Hanna

Vad roligt att jag är med i två av de väldigt trevliga händelserna i ditt liv förra året! :D

2009-01-09 @ 20:00:05
URL: http://blackrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback