Meg Cabot

Tjo. Har faktiskt inte specellt mycket att berätta om denna skoldag. Nästa vecka ska vi på någon slags klassresa till Gåseborg. Snyggate namnet, eller hur? Skolfoto hade vi visst, juste. Blir kul att se allas stela leenden sen när skolkatalogen kommer. Om typ ett år eller så, det tar ju himla lång tid. Efter skolan hade jag och Jossa pickpick. Mackor med stekt ägg, plommon (Som jossa tycker är stört gott!) och Caprisonne. Det var gott, fast sen började det regna på oss. Då gick vi hem.
Jag har lånat en bok av Julia, en engelsk bok. Hur duktig är jag inte på en skala? eller, egentligen är det faktiskt två i en! Hur smart som helst!




Kommentarer
Postat av: sanna

jag äger faktiskt en pocket på engelska! och jag har tillochmed läst den :O

Postat av: Julia

Woow, vems snygga bok ligger där? haha :P Hoppas den är bra, du kommer säkert läsa ut den på en vecka, eftersom du äger på engelska :)

Kram

2008-08-21 @ 19:56:28
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: elin

2008-08-21 @ 20:59:25
Postat av: Anonym

hihi! har den boken jag med(!) I like.

puss på kinden.

2008-08-21 @ 21:02:08
Postat av: elin

GRR! jag gör fel hela tiden! det är jag som skrev att jag har en sån bok. Nu SKA det funka. PUNKT SLUT!

2008-08-21 @ 21:03:09
URL: http://tiquer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback