Mamma Mia!

Mamma Mia var jag på igår. Vilken bra film alltså. Så rolig fin bra och poppig man vill liksom bara hoppa runt och dansa och sjunga med i alla bra låtar och man blev så glad av den filmen den borde verkligen alla se. Som sagt, bra var den.
Skolan fortsatte som vanligt idag, vi har fått en engelskaläxa också. Vi ska tydligen ha nya skumma spanskagrupper efter vilken nivå man liggar på. Vi lekte en lek´på spanskan, och finaste Elinor vann en klubba som hade rest ända från Colombia. Eller Chile. Grattis grattis.


Kommentarer
Postat av: colombians klubbägare

hahaha:D var fiint det blev:)<3

bilden var bara såå käkk! och jag läste faktiskt heela texten:)

<33

2008-08-20 @ 19:50:06
Postat av: Rebecca

SVAR: Åh, vad duktig du är Elinor. Tack tack <3

Postat av: sanna

gud vad söööt!!!! <33

jag saknar min schteeekare!

2008-08-20 @ 20:33:25
URL: http://secondsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback