Hemma

Nu är jag alltså hemma i Sverige igen. Tillbaka med å, ä, ö och utropstecken. (!) Det är faktiskt alltid lika sorgligt att säga hejdå till Babi. När hon står på balkongen och vinkar kan jag aldrig låta bli att lipa lite i baksätet på vägen till flygplatsen. Sorgligt, som sagt. Flyget var försenat och vi fick stå och vänta på väskorna i 45 minuter på Arlanda, så det blev rätt sent igår. Fast, det hindrade mig inte från att ta en liten shoppingrunda i stan idag! Skulle egentligen mött Jossa och Agnes där, men fick så himlans mycket skavsår - det började blöda! - så jag åkte hem i stället. Och ingen segling blev det heller, på grund av vädret. Trist, fast vi ska sova över imorgon. (Hos vem?)
Kanske bjuder på lite bilder från Tjeckien senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback