Gråtkvällen

Igår kväll hade vi en så kallad gråtkväll. Det innebär att man köper en massa godis och sockerdricka, går ner till Julias källare och kollar på Titanic och The notebook. Det var riktigt mysigt kan jag tala om, och jag hade faktiskt inte sett Titanic, så några tårar kom. Okej, ganska många. Verkligen sorglig film tycker jag, hemskt att det har hänt på riktigt... Men vi hade en lyckad kväll!
Imorgon ska jag klippa mig. Hjälp, jag blir aldrig nöjd när jag går till frisören. Den här gången hoppas jag verkligen att det blir fint, jag ska klippa mig hos frissan som mamma går till. Hon tycker att det är jättebra där, så jag får hoppas på det bästa. Så här: Minilite på längden eftersom jag sparar, lite uppklippt och snedlugg.
Jag måste nog börja packa inför Tjeckienresan imorgon också, eftersom vi sticker på tisdag.


Kommentarer
Postat av: sanna

det kommer nog gå fin fint ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback