Forsta dagen

Hejsan. Nu ar jag i Tjeckien och det ar jattevarmt har. Tangentbordet ar sjukt jobbigt, jag hittar inte utropstecken och nastan inget annat heller, darfor kanske jag skriver lite skumt nu... Idag var vi och badade vid ett poolomrade, men det var sa himla kallt i vattnet sa man kunde nastan inte bada. Kanske till och med kallare an i Sverige, tror jag. Sen gick vi och tog en glass pa ett café och jag valde vaniljglass med varma hallon, gott. Imorgon ska vi nog till poolen igen, det galler att passa pa nar det ar sa fint vader. Nagon dag ska vi nog aka in till Prag och kolla lite i affarer och sant hoppas jag. Vi har ingen bil, men vi far nog aka tag eller buss.
Hoppas ni har det bra.


Kommentarer
Postat av: sanna

jag var i prag för 2 veckor sen, passa på att shoppa loss på sephora! :D <33

Postat av: Anna

Hej du, minns du mig? :P

Hoppas att allt är bra med dig!

Saknar dig och ditt chattsällskap!

Vi MÅSTE ses när du kommer hem! :)

Puss och Kram från konfa-Anna :)

2008-08-08 @ 01:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback